torsdag 1 november 2012

banditer & ufon

UUusch så trött jag vart idag...legat och slumrat i sköna fåtöljen med hundarna och drömt massa konstiga drömmar... bl.a. drömde jag att jag hade handlat men på vägen mot bilen blev jag sugen på choklad och skulle gå gå in igen och handla lite till jag skulle köpa lindt ljus choklad med vit fyllning och valnötter, och jag vet inte ens om det finns sån på riktigt... iaf, jag fick ställa mina två kassar jag hade vid kassan så länge och gick in och strollade runt lite och sen upptäckte jag att jag blivit rånad på min plånbok :( en återkommande dröm jag har att jag blir av med antingen plånbok eller väskan med allting i ; telefon, nycklar, pluska, och annat skit som man vanligtvis har , ger mig ångest varje gång.... iaf i drömmen sprang jag sen till kassan för att anmäla att nån stuligt min plånbok och upptäcker att dom snott mina kassar som jag hade tidigare så det var bara att åka hem....
Sen när jag kom hem och kliver ur bilen kommer det en stor farkost farande och parkerar över gården... UFO! från det ufot hade det kommit ner en varelse som var lite lik oss människor men hade brungrön nyans och lite mer brutalt monsterfejs , och att den var STOR! som en jättemänniska ggr 4 typ ... den kunde göra sig osynlig också, sen kom det en mindre farkost med människor i som tydligen jagade den där varelsen, dom ville ha min hjälp och jag ville veta vad det är för nåt som landat hos mig men dem var väldigt förtegna om den saken...jag fortsatte drömma om detta en stund med diverse turer om att försöka rymma från gården utan att jätten skulle märka det mm... sen vaknade jag.

Ja man kan drömma väldigt konstigt ibland... men man undrar ju om det har nån symbolisk mening eller om det är ett tecken på att man sett för mycket på tv....eller så har man vild fantasi ibland :)

Annars har veckan varit bra med stickkafe som var trevligt med några nya tjejer som kom till, och imorgon Fredag ska jag få massage på Spa harmonin. Det ska bli himla skönt tycker jag. Fast nu har jag inte haft så mycket värk av fibromyalgin som tur är, har känt mig okej med den två senaste veckorna, och hoppas det håller i sig.
Ha det gott mina vänner och alla som mig känner ! HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar